Одного дня я дізналась про жорстокі методи тестування косметики на тваринах та почала шукати на полицях магазинів гуманну продукцію. В 2014 році такі товари були рідкістю, а ціни на них - занадто високі для мене, тоді ще студентки.

В той період моя родина ще використовувала дитяче мило часів СРСР.. Я передивилась складники на етикетках та вирішила, що більше не хочу мити руки омиленими залишками тварин. Так стались перші спроби створити мило за власним рецептом. Кілька штук з першої "партії" одразу придбала мамина подруга та спрогнозувала успіх цьому продукту.

Не маючи бюджету на швидкий розвиток, я збільшувала масштаби виробництва нескінченно повільно за рахунок зарплати в Державній екологічній академії післядипломної освіти та управління, де працювала паралельно з навчанням на пів ставки.

В ті роки я вже мала успішний досвід роботи з Програмою малих грантів Глобального екологічного фонду SGP GEF, що сприяло становленню мого екологічного мислення. Я і зараз співпрацюю з Програмою розвитку ООН від імені своєї екологічної організації.

Через 5 років після тестового кілограму мила я зрозуміла, що готова продемонструвати свій товар великому ринку і почала співпрацю з маркетплейсами. На сьогодні це Rozetka.ua, Hotline.ua, Kasta.ua, Brave.ua, Epicentrk.ua.

З початку російського повномасштабного вторгнення, мені довелось переосмислити діяльність. Повернулась з евакуації, бо хочу бути в своїй країні, на своєму місці. Наразі дуже великий відсоток продукції відправляємо на передову нашим захисникам. Команда працює у вихідні, в блекаут і в повітряну тривогу. Волонтеримо, донатимо, радіємо що живі.

 

З вдячністю до ЗСУ, споживача та здорової критики,

засновник бренду Sungura, Анастасія Бондар